
Prema pravilima EU-a, kao Kupac imate pravo na besplatno dvogodišnje jamstvo za svu robu, neovisno je li proizvod kupljen putem Internet trgovine, na prodajnom mjestu ili pouzećem.
Ukoliko je proizvod koji ste kupili neispravan, Prodavatelj će omogućiti Kupcu besplatan popravak, zamijenu, ponuditi sniženu cijenu ili puni povrat novca ukoliko proizvod nije moguće popraviti ili zamijeniti.
Dvogodišnji jamstveni rok započinje u trenutku kada Kupac preuzme naručenu robu. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda, jamstveni rok se računa od datuma kupnje prvog proizvoda. Dodatno nastali troškovi poput troškova ugradnje, vučne službe, troškova povrata robe nisu uključeni u jamstvo. Jamstvo nije prenosivo, te vrijedi samo i jedino za prvog kupca.
Proizvod mora biti ugrađen prema uputama za ugradnju od kvalificirane i ovlaštene osobe ili servisa.
Dvogodišnje jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
- Proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su izvršeni naknadni prepravci na proizvodu.
- Proizvod je ugrađen na vozilo za koje nije predviđen prema homologacijskom listu.
- Proizvod je nepravilno ugrađen ili je oštećen prilikom ugradnje.
- Prilikom korištenja proizvoda Kupac nije poštivao upute dane od strane Proizvođača navedene na popratnoj dokumentaciji.
- Oštećenje na proizvodu je nastalo zbog vuče tereta veće težine od najveće dopuštene mase navedene na homologacijskom listu, prevelikog opterećenja, nepravilne vuče prikolice, prometne nezgode ili oštećenja nastala zbog nepoštivanja ograničenja brzine.
- Oštećenje na proizvodu je nastalo zbog lošeg održavanja proizvoda ili vozila.
- Ukoliko se radi o uobičajenom trošenju tarnog materijala kod potrošne robe poput guma, kvačila, žarulji, sajli.
U slučaju da Kupac želi koristiti prava iz jamstva potrebno je:
- Obratiti se Prodavatelju na e-mail adresu: info@eurokukezvonar.hr. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku kontaktirati Kupca i pronaći odgovarajuće rješenje.
- Donijeti ili poslati proizvod na adresu Brezovička cesta 22A, 10020 Novi Zagreb gdje će osoblje tvrtke Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o. obaviti dijagnostiku kvara i ukoliko je potrebno poslati u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku i otklon poteškoće.